Çilek Kokusu Dizi Müziği Aşk Beni Bikerecik Kandırırsın

Star Tv'de yayına başlayacak olan Çilek Kokusu dizisinde çalan şarkıları sizler için derleyeceğiz. Çilek Kokusu dizisinde çalan şarkı Aşk beni bir kere kandırsın. Çilek Kokusu 1. bölümde Aşk Beni bikereceik kandırsın şarkısı çalacak. Çilek kokusu dizi müziklerini sitemizde bulabilirsiniz.
 
Çilek Kokusu Aşk Beni Bikerecik Kandırırsın Şarkısı
Senin duvarların kadar benim kanatlarım var ,
Dik yokuşların kadar su kaydıraklarım var ,
Çilek kokan hayellerim , güneşli günlerim var,
Bak göründüğü kadar vahim değil durumlar.

Aşk beni bir kerecik kandırırısın o da ben istersem ,
Ya sever , ya ruhunu yaşlandırırsın nasıl istersen .

Boşver , tarih bizi yazmasın mükemmel olmasın,
Benim kalbim herşye yeter ,
Bir mucize sunmasın , hep adil olmasın ,
Hayat bu inanmaya değer .



0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski