Huyu Huyuma Suyu Suyuma Denk Şarkı Sözleri

 Emir Taha huyu Suyuma Denk Şarkı Sözleri Türkçe


[ads id="ads2"]

Huyu huyuma denk

Suyu suyuma denk
Oh tüm damarlarımda sen
Oh bana kendimi kötü hissettiriyorsun
 
O tatta saf bir su ki
Yağmurda bağırarak şarkı söylemek (gibi)
Tüm iyiliklere karşılık veriyor
Borçlar fazla fazla ödendi
 
Senin sınırından geçiyorum
Bacaklarının arasındaki çiçekler için
İki zıt dünya çarpışıyor
 
Huyu huyuma denk
Suyu suyuma denk
Oh tüm damarlarımda sen
Oh bana kendimi kötü hissettiriyorsun
 
O istediğinde geliyorsun
Ayakkabılarını banyoda bıraktın

[ads id="ads2"]

Jakuziyi bir okyanusla değiştir
Yüz pancar gibi kırmızı
 
Senin sınırından geçiyorum
Bacaklarının arasındaki çiçekler için
İki zıt dünya çarpışıyor
 
Şelaleler, geceden geceye dökülen
Şelaleler, geceden geceye dökülen
Şelaleler, geceden geceye dökülen
Şelaleler, geceden geceye dökülen
 
Huyu huyuma denk
Suyu suyuma denk
(lyricstranslate-gksuperisi)
Oh tüm damarlarımda sen
Oh bana kendimi kötü hissettiriyorsun

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski