Facebook Oturum Zaman Aşımına Uğradı Hatası [ÇÖZÜLDÜ]

İphone ve Android kullanııclarının sıkça başına gelen "Facebook oturum zaman aşımına uğradı" hatası çözümü. Ayrıca Facebook mesenger içinde oturum zaman aşımına uğradı hatasıda alabilmekteler. Bu yazımızda Android ve İphone Facebookoturum zaman aşımına uğradı hatasını nasıl gidereceğimiz hakkında kısa ve öz açıklama yapma gereğini duydum.

[ads id="ads2"]



Facebook oturum zaman aşımına uğradı hatası çözümü
 Android;
Android Facebook Messenger, için yapılması gerekenler;

  • Bu hata mesajını gördükten sonra samsung galaxy telefon  ya da diğer android telefonlardan menüden ayarlara giriş yapın
  • Ayarlardan telefonun android sürümüne göre değişir, Uygulama ayarlarına giriş yapın.
Android 4.2.2 sürümü için Ayarlar > Diğer > Uygulama Yöneticisi



[ads id="ads2"]

Uygulama yöneticisi -Messenger buluyoruz 

  • Durmaya Zorla tıklıyoruz
  • ve Verileri Sil butonuna dokunduktan sonra bu seçenek ve ön belleği temizle seçeneği pasif hale gelecektir.
  • Yapmanız gereken uygulamayı sonlandırıp tekrardan başlatmaz.



Uygulamaya tekrar giriş yaptıktan sonra  “x adı ile giriş yap” seçeneği seçip telefon numarası onay ekranından geçtikten sonra tekrar giriş yapabilirsiniz.
iPhone Telefon için bu sorun çoğunlukla yaşanmıyor eğer yaşanırsa uygulamayı kaldırıp tekrar yükleyin.
Sorun yaşarsanız yorum bırakmanız yeterli.




5/Yorum Yaz/Yorumlar

  1. LÜTFEN cevap verin.Ben İPhone 5 Kullanıcısıyım.Facebook Hesabı açıyorum Birkaç saat SONRA "OTURUM ZAMAN AŞIMINA UĞRADI" diyor Ve hesaplar gidiyor.Tekrardan giris yapmak istiyorum hesabim kapatılıyor.Lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  2. Yardım edin arkadaşlar.Ben İPhone 5 kullanıcısıyım.Facebook hesabım kapanıyor.Oturum zaman aşımına uğradı diyor.Giris yapmaya çalışıyorum hesabın kapatıldı yazısını görüyorum.Cozumunu acilen söyleyin.100 tane hesap Gitt be…

    YanıtlaSil
  3. Aynı sorun bende de var kaç tane hesap aldım hepsi gitti yokmu bunun çözümü

    YanıtlaSil
  4. fake hesap kaynıyo her yer onlar nasıl açıyo

    YanıtlaSil
  5. facebook u silip tekrar yükledim bende sorun çözüldü siz de deneyebilirsiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski