18 Aralık İşte Benim Stilim Kimler Elendi Yarı Final

Ve sonunda İşte Benim Stilim all star yarı finali. 18 Aralık İşte Benim Stilim kim, kimler elendi? Finale kimler kaldı,kimler elendi? Büyük bir çekişmeye sahne olan İşte Benim Stilim 18 Aralık yarı final kim elendi ve yarışmaya veda etti.

İşte Benim Stilim Final öncesi son eleme gecesi. 18 Aralık İşte Benim Stilim All Star yarı finalinde iki isim yarışmaya ve büyük ödüle veda edecekler. 18 Aralık İşte Benim Stilim kimler elendi ? Bu yarı final sonrasında İşte Benim Stilim All Star final isimleri belli olacak.

18 Aralık İşte Benim Stilim Kimler Elendi ?

18 Aralık 2015 Cuma İşte Benim Stilim All Star  yarı finali eleme gecesi eleme potasındaki Nihal, Sima, Ezgi ve Ayşenur arasında geçti. 18 Aalık İşte Benim Stilim elenen isimler Sima Şerefetinova ve Ezgi Ünal elenen isimler oldu.

İşte Benim Stilim All Star Finaline Kimler Kaldı ?
Ve yarışmanın finaline geldik. İşte Benim Stilim All Star Finaline kalan yarışmacılar;


  • Ayşenur Balcı
  • Gülşah Yılmaz
  • Çiğdem Çelik
  • Özden Cerrahoğlu
  • Ayşegül Doğan
  • Nihal Candan


  • 18 Aralık iste benim stilim kim elendi, işte benim stilim elenen kim, 18 aralık ezgi ünal elendi, 18 aralık kim elendi, iste benim kim elendi 18 aralık cuma, ezgi elendi, 18 aralık ezgi ünal elendi, ibs sima elendi, 18 aralık sima elendi


    0/Yorum Yaz/Yorumlar

    Daha yeni Daha eski