Güneşin Kızları Çalan Şarkı Bozmaz Hayaller Umudum Yanımda Dinle

Sevilerek takip edilen Güneşin Kızları çalan şarkı Bozmaz hayaller umudum yanımda dinle. Güneşin kızları dizi müzikleri dizi senaryosu kadar beğenilmekte. Güneşin Kızları son bölümde çalan şarkı bozmaz hayaller umudum yanımda şarkı sözleri ve videosu yazımızın devamında bulabilirsiniz.




Bozmaz Hayaller O Zaman Hala Umudum Yanında Sözleri

Kendi hikayemi yazmaya çalışsam
Kapat Gözlerini
Seni görenlerden Olsun
Kalmaz yalanlar
Bozmaz hayaller o zaman
Hala umudum yanında
Başka gözlerle insanlara dokunsam
Ben Görünmez miyim
Aynı dillerde konuşsam
Yetmez miyim 
Kendi hikayemi yazmaya çalışsam
Ben Yenilmez misin
Kapat Gözlerini..
Seni görenlerden olsam
Güneşin Kızları Çalan Şarkı Bozmaz Hayaller Umudum Yanımda Dinle

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski