Kırgın Çiçekler Çalan Şarkı Yalnızlığın Yollarıma Pusu Kurmuş Beklemekte Şarkısı Videosu

Kırgın Çiçekler dizisinde çalan şarkı. Kırgın Çiçekler dizisi Meral'in söylediği Yalnızlığın Yollarıma Pusu Kurmuş Beklemekte şarkı videosu sözleri yazımızın devamında. 17 Ağustos Kırgın Çiçekler Meral karakterine hayat veren Aleyna Solaker dizide çsöylediği şarkı yalnızlık senfonisi.



17 Ağustos Kırgın Çiçekler dizisinde yapılan liseler arası şarkı yarışmasında Sertap Erener'in söylediği Yalnızlık Senfonisini söyleyen Meral çok güzel tepkiler aldı.
Yalnızlık Senfonisi Sözleri
Anladım sonu yok yalnızlığın, hergün çoğalacak 
Herzaman böyle miydi bilmiyorum 
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak 
Alışır her insan alışır zamanla kırılıp incinmeye 
Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp yeniden ayağa kalkmak 
Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte 
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette 
Bekliyorum bekliyorum bekliyorum 
Hadi gelin üstüme korkmuyorum 
Bulutlar yüklü ha yağdı ha yağacak 
Üstümüze hasret 
Yokluğunla ben başbaşayız nihayet

İşte Meral'in canlı performans olarak seslendirdi Yalnızlığın Yollarıma Pusu Kurmuş Beklemekte şarkısı videosu

Meral Yalnızlık Senfonisi şarkısı izle

 Meral (Aleyna Solaker) Yalnızlık Senfonisi şarkısı Videosu

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski