Survivor All Star Turabi Çamkıran Özlü Sözleri [Video]

Survivor all star yarışması renkli ismi Turabi Çamkıran sözleri. Survivor yarışmacısı Turabi Çamkıran kamyon arkası özlü sözleri olarak nitelendiren sözleri. Turabi özlü sözleri izleyenleri bazen güldürüyor, bazen ise düşündürüyor, bazende helal olsun dedirtecek sözler söylüyor.
Survivor all star yarışması çetin yarışmacıları ile zorlu ve çetin bir şekilde devam ediyor. Survivor all star yarışmacılarından Turabi'nin özlü sözleri yarışmada dikkat çekenlerinden. Sizler için Turabi Çamkıran'ın söylediği özlü sözler.
Turabi Özlü Sözleri 
  • Senin yaptığın gider, benim hoşuma gider
  • Ben turbo Turabi'yim. Kazanma hırsım benim yakıtım

  • Ahmet Dursun şöyle bir kenarda dursun

  • Issız adaya düştüğünde yanına neyi alırsın? Üç tane delikanlı adam alırım

  • Vur hançeri kalbime, kalbim kana bulansın. Fazla derine inme çünkü orada sen varsın

  • Kalemimi kırar arkama bakmadan giderim

  • Geçmişte yılanın birini karşı adaya gönderdim ama göndermeyle bitmiyormuş.. Yılanın biri yine bizi buldu

  • Tiyatrocu mu, şarkıcı mı, dansçı mı? Kimsin sen? Ne olursan ol, kim olursan ol.

  • Sana çok 100 verdim.. 96'sını geri alıyorum.. Şimdi etrafında 4 dön bakalım

  • Baba dediğin adamın arkasından iş çevirirsen, kardeş dediğin adamı kolaylıkla harcarsın

  • Orhan Baba demiş ki, hatasız kul olmaz

  • Çok çakallığını gördüm. Ama olsun çakal ol. Hatta bir av sahasında avcı

  • Yola birlikte çıktıklarınla yolda karşılaştığın kişileri değiştirirsen yolunu şaşırırsın

  • Hayatta iki şeye dikkat edeceksin. Bir yolda giderken kavşaklara, iki yüzüne karşı karşı gülüp arkadan iş çeviren....

  • Karşındaki bayan, sadece of çek dayan

  •  [post_ad]

  • Biz ne acıtasyonlar gördük gül gül öldük

  • Beni çekemiyorsan kardeşim, halay çek, mekik çek, yada fön çek. Baktın olmuyor Sabır çek


1/Yorum Yaz/Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski