8 Mayıs İşte Benim Stilim Kim Elendi

Tv 8 sevilen yarışması işte benim stilim 8 mayıs kim elendi? Sevilen tarz, stil yarışması işte benim stilim 8 mayıs cuma eleme gecesi yaşandı. İşte benim stilim 8 mayıs eleme gecesi konsepit yerli, yabancıydı. İşte benim stilim yarışmacılarını 8 mayıs akşamı hünerlerini sergilediler.

Tv8 işte benim sitilim 8 mayıs cuma eleme gecesi misafir jüri konuğu Işın Karaca oldu. Işın Karacada jüri üyeliği yanı sıra yorumladığı şarkılarla çok beğenildi. İşte benim stilim yarışmacıları yerli ve yabancı ünlüleri birebir taklit etmeye çalıştılar.

Her hafta cuma günleri işte benim stilim yarışmasında eleme heyecanı yaşanmakta. İşte benim stilim eleme gecelerinde bir yarışmacı hayallerine ve büyük ikramiye ye veda ediyor. İşte benim stilim eleme gecesinde Adnan Şenses ve Kayahan taklitleri jüriyi duygulandırdı.

İşte benim stilim yarışmacıları sadece jüri ile değil diğer yarışmacılarlada yarışıyorlar. Jüri yorumları ve puanları yarışmacı performansını etkielediği gibi yarışmacılarda arkadaşlarına yorum yapmaktalar ve arada tartışmalarda yaşanmakta.
[post_ad]
8 Mayıs işte benim stilim eleme gecesinde son ikiye Şilan ve Tümay kaldı. Jüri oylaması sonucunda bu hafta işte benim stilim yarışmasına veda eden isim Tümay oldu. Jürnin tamamı Tümay ismini yazdı. Bu hafta işte benim stilim yarışmasına Tümay veda etti.

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski