İşte Benim Stilim Birincisi Emel Oldu

Aylardır devam eden işte benim stilim kazananı Emel oldu. İşte benim stilim birincisi Emel 100.000 Liralık büyük ödülün sahibi oldu. İşte benim stilim Emel Özkızıltaş sms sonuçları ile Türkiye'nin en stil kadını oldu.
[post_ad]
İşte benim stilim finali son ikisine kalan Emel ve Zeynep kaldı. İşte benim stilim sms oylama sonucunda kazanan Emel Özkızıltaş oldu. Emel Özkızıltaş yarışmayı kazanınca gözyaşlarını tutamadı. Bugünün zaferini ailesi ile birlikte kutladı.


Tv8 ekranlarında yayınlanan işte benim stilim büyük Final gecesinde birinci olmak için mücadele eden, yarışmacılar, gecenin konsepti olan "İşte Benim Stilim Gala Gecesi" konsepti ile jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarıştılar, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşandı ve kazanan Emel Özkızıltaş oldu.

İşte Benim Stilim Kazananı Emel Özkızıltaş
[post_ad]

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski