Bu Tarz Benim izle 26 Kasım 2014 Çarşamba (Yeni)

Bu Tarz Benim 26 Kasım çarşamba günü bu tarz benim yarışmacıları birbirleri ile tartışmaları yine yeni bölüme damgasını vuracak. Bu tarz benim yarışmacıları ve jürisi son zamanlarda bu tarz benim yarışmasının çok eleştirilmesi üzerine bu konu hakkında sürekli duracaklar. Bu tarz benim yarışması eleştirileri jüri ve yarışmacıların çok etkilendiği gözlerden kaçmıyor.


Bu tarz benim yarışmasında Özlem Özden jüri koltuğuna oturuyor. Özlem Özden'in yorumları jüriyi güldürüyor.

Bu tarz benim izle





bu tarz benim 26 kasım,bu tarz benim 26 kasım izle,bu tarz benim çarşamba izle,bu tarz benim 26,bu tarz benim izle,bu tarz benim,bu tarz benim canlı,bu tarz benim hd,bu tarz benim canlı yayın,bu tarz benim donmadan,bu tarz benim yeni bölüm,bu tarz benim özet fragman,bu tarz benim 63,bu tarz benim 63. bölüm

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski