Beni Affet 653. Bölüm Özeti Fragmanı (27 Kasım Perşembe)

Beni Affet 653. Bölüm Özeti Fragmanı (27 Kasım Perşembe)  Beni Affet 27 Kasım perşembe fragmanı
Beni Affet 653. Bölüm Özeti ; Cüneyt çok sevdiği karısı Feride’yle arasına Eylül’ün girmesinden rahatsızdır. Feride’yi alıp her şeyden uzaklaşmak isteyen Cüneyt, Feride’den bir seçim yapmasını ister. Ablası ve kocası arasında kalan Feride’nin kararı ne olacaktır? Özgürlüğüne kavuştuğunu düşünen Eylül ise bir kez daha parmaklıklar ardına girer.

Osman’ın torununu vesayetini almak için dava açmasına öfkelenen Umut,Osman’ın karşısına dikilir. Bahar ve Sevgi’de Umut’u sakinleştirmek için oradadır. Kemal, Yusuf’u vermesi konusunda Bahar’la son kez konuşmak ister. Bahar ise oğlunu kimseye vermemek konusunda kararlıdır. Kader’in duygularıyla oynayan Sait, sonunda kendini affettirmeyi başarır.
Beni Affet 653. Bölüm Özeti  Eylül ve Osman’ın çekişmesi Feride’yle Cüneyt’i
birbirlerinden hızla uzaklaştırırken, bu duruma üzülen Zühre kendini suçlar. Eylül’ün mecburen Osman’la anlaşmasının ardında yatan sebepleri anlayan Feride, Osman’dan yaptıklarının hesabını sormak ister. Aile içinde yaşanan tartışmada herkes tarafını belli edecektir.
Beni Affet 653. Bölüm 27 Kasım Fragmanı

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski