Sen çal kapımı gold sözleri Türkçe

 Fox Tv dizilerinden Sen çal kapımı dizi müziklerinden sen çal kapımı gold şarkı sözleri. Tolan Shav Gold Türkçe sözleri çevirisi


 

[ads id="ads2"]

TOLAN SHAW GOLD SÖZLERİ 

Two things that you should know about me

I'll treat your heart so tenderly

Lay give some love down at your feet

Come take my hand and you will see

A little bit of romance in every little moment

Benim hakkımda bilmen gereken iki şey 

Kalbine çok nazik davranacağım 

Ayaklarının altına sevgimi sereceğim 

Gel ve tut elimi, göreceksin

Her saniyede romantik olacağım 

Good as gold

Trade you all my money for your gold

Worship you 'cause honey you're like gold

You'll be my queen

Worth your weight in gold

You're good as gold

[ads id="ads2"]

 

Altın kadar güzel 

Altının için tüm paramı sana satıyorum 

Sana tapıyorum çünkü tıpkı bir altın gibisin 

Ağırlığınca altına sahip olacaksın

Altın kadar değerlisin 

Everyone wants a love that shines

But such a treasure's hard to find

More precious than a downtland mine, girl

I'll cherish you if you'll be mine

I will be your rich man, if you would take my hand

Herkes ışıltılı bir aşk ister 

Fakat böyle bir hazineyi bulmak zordur 

Bu bir kaya madaninden daha değerli 

Eğer benim olursan seni el üstünde tutacağım

Eğer elimi tutarsan senin zengin adamın olacağım 

Good as goldTrade you all my money for your gold

Worship you 'cause honey you're like gold

You'll be my queen

Worth your weight in gold

Altın kadar güzel 

Altının için tüm paramı sana satıyorum

 Sana tapıyorum çünkü tıpkı bir altın gibisin 

Ağırlığınca altına sahip olacaksın 

Copper, silver, energyAll those things 

I'd surely trade

Give them all away to make you mine

Bakır, gümüş, enerji

Kesinlikle satacağım tüm bu şeyler

Benimle olman için hepsini veririm 

GoldTrade you all my money for your gold

Worship you 'cause honey you're like gold

You'll be my queen

Worth your weight in gold

You're good as gold

AltınAltının için tüm paramı sana veriyorum

Sana tapıyorum çünkü bir altın gibisin balım

Ağırlığınca altına sahip kraliçem olacaksın

Altın kadar değerlisin Good as goldGood as gold

You're good as gold

You're good as gold

Altın kadar güzel 

Altın kadar güzel 

Altın kadar değerlisin

Altın kadar değerlisin"

 

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski