Kiralık Aşk Çalan Şarkı Muhtemel Aşk Sözleri Videosu

Fenomen dizi Kiralık aşk çalan şarkı Muhtemel aşk kim söylüyor. Kiralık aşk dizi müziklerinden olan Muhtemel aşk şarkı sözleri ve videosu yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Ekranların en çok izlenen dizilerinden olan Kiralık aşk dizisi; oyuncuları, senaryosu kadar Kiralık aşk dizisinde çalan şarkılarda büyük beğeni topluyor. Kiralık aşk son bölümünde çalan şarkı Muhtemel aşk şarkısını Birol Namoğlu (Gripin) seslendirmekte.

Kiralık Aşk Çalan Şarkı Muhtemel Aşk Sözleri 
Muhtemel aşk için
Aştım bendimi
Yolculuk nereye
Dinlemeden kendimi
Ah ah Muhtemelen aşk
Bir anda çocuk oldum
Saklandı kederlerim
Yumdum gözlerimi
Sana açtım kendimi
Ah ah muhtemelen aşk
Ah muhtemel aşk için
Virane oldum
 Bir an-ı aşk ömrüme
Divane oldu
Hiç canım acımadan
Aşık oldum sandım
Dikenlerin üstünde
Bir tebessüm yüzümde
Ah ah muhtemelen aşk
Ah muhtemel aşk için
Virane oldum
Bir an-ı aşk ömrüme Divane oldu...

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski