Kördüğüm Dizi Müziği Kördüğüm Sözleri Klibi

Fox Tv ekranlarında yayınlanan yeni dizi Kördüğüm jenerik müziği "kördüğüm". Kördüğüm dizi müziği sözleri ve klibi yazımızın devamında bulabilirsiniz. Kördüğüm dizisinde çalan şarkı "kördüğüm" şarkı sözleri...

İbrahim Çelikkol, Belçim Bilgin ve Alican Yücesoy’un Başrollerini oynadığı ‘Kördüğüm’, 7 Ocak Perşembe günü saat 20.00’de ilk bölümü ile Fox’ta izleyicilerin karşısına çıkıyor. Endemol Shine Türkiye’nin yapımcılığını üstlendiği dizinin genel yönetmeni ise, sinema seyircisinin çok yakından tanıdığı, filmleri gişe rekorları kıran Ömer Faruk Sorak.

Kördüğüm Dizi Müziği Kördüğüm Sözleri 
[post_ad]
Kaderim bir kördüğüm,
Günahlardan ördüğüm,
Karışır da.. diyemem..

İmkansız bir aşkın yangın yeriyim
Bir kördüğüm. Bir kördüğüm. Böyle kaderim
Bir ucunda ben bir ucunda sen
Kefaretimi ödüyorum şimdi

Bu kördüğüm, Bu kördüğüm
Bu kördüğüm, Bu kördüğüm
En zoru gördüğüm

İmkansız bir aşkın yangın yeriyim
Bir kördüğüm, Bir kördüğüm. Böyle kaderim
Bir ucunda ben, bir ucunda sen
Kefaretimi ödüyorum şimdi

Beste: Tamer Çıray
Söz : Aydın Aybar
Vokal: Cem Başak

Kördüğüm Dizi Müziği Video 
 

1/Yorum Yaz/Yorumlar

  1. çok güzel dizi beğemdim. şarkılarıda konusuda güzel atkipcisiyim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski