Karışık Kaset Film Müzikleri Çalan Şarkılar

Karışık Kaset filminde çalan şarkılar, müzikler. Karışık kaset film müziklerini sizler için hazırladık. Karışık kaset filminde çalan şarkılar listesi. Karışık Kaset film oyuncuları ve Karışık Kaset filminde çalan şarkılar ve şarkı sözleri

Karışık Kaset Oyuncuları
Pelin
Öznur Serçeler
Cumhur
Hilmi Özçelik
Yusuf
Hakan Büyüktopçu
Banu
Elif Ceren Balıkçı
Gökçe
Sanem Babi
Melih
Okan Tangücü
Banu
Münire Apaydın
Ridvan
Fatih Dönmez
Tülin
Nadide Ece Somer
Cafe Film Sekreter
Belgin Alptekin
Kamil
Gökay Müftüoğlu
Yeliz
Özlem Dülgar
Reji Asistanı
İbrahim Halaçoğlu
Oyuncu Ulaş
Cankat Aydos
Oyuncu İrem
Pınar Tuncagil
Diskodaki kız
Müge Elbaş
Egemen Menajer
Nagehan Ceylan
Erdinç
Doruk Özdemir
Gölge Kafe müşterisi
Köksal Yılmaz
Gölge Kafe müşterisi
Tuğçe Kıltaç
Gölge Kafe müşterisi
Elif Çakman
Banu'nun Ağabeyi
Berkay Bozkurt
Melih'in Ablası
Alara Çelik
İrem'in nişanlısı
Uygar Şirin
Asansördeki Kadın
Simla Demirkan
Atari salonundaki çocuk
Berat Efe Parlar
Koreograf & dansçı
İlayda Özne Tezcan
Dansçı
Sinem Uzun
Dansçı
Hürrem Çıkıkçıoğlu
Dansçı
Şaziye Özlem Turan 
Karışık Kaset Müzikleri

Sezen Aksu Hoşgeldin Şarkı Sözü

Hiç ummazdım oldu sonbaharda, 
Hediye gibi geldin hoşgeldin
Seyirlik değil ömürlük olsun ,
Dilerim bu defa bu son olsun ,
Seyirlik değil ömürlük olsun ,
Bir yastıkta nasip olsun ,
Gel koynuma gel boynuma gel ,
Akşam gözlü esmer…
Safa geldin son ihtimalim
Bir sana kalmış halim
Hoşgeldin..
Seyirlik değil ömürlük olsun
Dilerim bu defa bu son olsun
Seyirlik değil ömürlük olsun
Bir yastıkta nasip olsun
Gel koynuma gel oyunuma gel
Akşam gözlü esmer..

TARKAN- Öp Şarkı Sözü

Bu yeni ben de kim
Aynada bakıştığım?
Bu yeni ben, ben miyim
Kendimle tanıştığım?
Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması
Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki
Her şeyim tastamam
Yapmaya çalıştığım
Yazlığım kışlığım
Bir de yanına yakıştığım
Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması
Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki
Ben o şelale saçlara,
O ay, o hilal kaşlara,
O süzme bal dudaklara,
Öp öp öp öp doyamadım
Sütten ak o gerdana
Bir çıkar ki meydana
Gel de uyma şeytana
Bak bak bak bak duramadım..

English Translation: KISS (Öp)

Who is that new me
That I’m exchanging glances with in the mirror?
Is that new me really me
That I have met myself?
My today and yesterday
Are very close with each other
The mix of my past
Has been late but well
Her innocence
Made me free from my sins
She was like an angel
Who came down from heaven
I’m absolutely complete
With the thing that I’m trying to do
With both my things to be used in summer and in winter
And with also the one with whom I look good
My today and yesterday
Are very close with each other
The mix of my past
Has been late but well
Her innocence
Made me free from my sins
She was like an angel
Who came down from heaven
I kissed a lot but haven’t been satisfied yet
With that cascade hair
With those narrow and arched, moon eyebrows
With those extracted-honey lips
At that whiter-than-milk neck,
She appears in such a way that
You can’t help yielding to temptation
I looked a lot and couldn’t stop

Maria Rita Epik – Seviyorum [Eurovision Şarkısı] (1979)

Maria Rita Epik Seviyorum Sözleri
Gün gibi belli seni sevdiğim
Söyle ne diye inkar ettin
Nasılsa anlayacaksın
Ben gecemde günümde rüyamda
Seviyorum, du ba dü da
Güneşte gölgede yağmurda
Seviyorum, du ba dü da
Da da daa-ah da
Du ba dü da
Gitsem mi yoksa burda mı kalsam?
Seni aklımdan atmaya kalksam
Kalbimden gider misin ki?
Ben gecemde günümde rüyamda
Seviyorum, du ba dü da
Güneşte gölgede yağmurda
Seviyorum, du ba dü da
Da da daa-ah da
Du ba dü daa-aah
Yıldıza bak, denize bak
Karşıki aşklara
Bana git dersen
Pişman olursun sonra
Ama beni seversen
Kalbini verirsen
Sen ve ben
Mutlu oluruz inan
Yeter ki artık uyan
Gün gibi belli seni sevdiğim
Söyle ne diye inkar ettin
Nasılsa anlayacaksın
Ben gecemde günümde rüyamda
Seviyorum, du ba dü da
Güneşte gölgede yağmurda
Seviyorum, du ba dü da

Erol Evgin – İçimdeki Fırtına

Gün ağarırken, tek başıma oturmuşsam
Henüz daha gözlerimi bir an bile yummamışsam
Sen yoksan yine, bense yorgun ve yalnızsam
Hele bir de, bir de canım hasretine kapılmışsam
Ve gözümde tütüyorsan buram buram
İşte o an bir fırtına kopar
Sanki o an yer yerinden oynar
Hoyrat bir rüzgar eserken,
Sallanan gemi misali
Sallanır durur içimde dünya
Son ışıkları sönüyorsa sokakların
Yeni bir gün giriyorsa penceremden yavaş yavaş
Sen yoksan yine, bense suskun ve bitkinsem
Hele bir de bir kadehin gölgesine sığınmışsam
Ve yılların hesabını şaşırmışsam
İşte o an bir fırtına kopar
Sanki o an yer yerinden oynar
Kül rengi bir akşam vakti
Kaybolan renkler gibi
Kaybolur gider gözümde dünya
İşte o an bir fırtına kopar
Sanki o an yer yerinden oynar
Bir koca çınar dalından
Savrulan yaprak misali
Savrulur gider güzelim dünya

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski