Anna Naklab – Super Girl Sözleri [Türkçe Çeviri]

Son zamanlarda çok dinlenen ve popüler şarkı; Anna Naklab – Super Girl  şarkı sözleri, Anna Naklab – Super Girl Türkçe çevirisi...

Anna Naklab – Super Girl  şarkı sözleri Türkçe Çeviri
You can tell by the way
Söyleyebileceğin yolla söyleyebilirsin
She walks that she's my girl
Yürüyüşüyle benim kızım olduğunu
You can tell by the way
Söyleyebileceğin yolla söyleyebilirsin
She talks, she rules the world
Konuşmasının dünyaya hükmettiğini
You can see in her eyes
Gözlerinde görebilirsin
That no one is her chain
Onu kimsenin zincirleyemeyeceğini
She's my girl, my supergirl
O benim kızım,benim mükemmel kızım
And then she'd say, "It's okay
Ve ardından "sorun değil" der
I got lost on the way
"Yolda kayboldum"
But I'm a supergirl
"Fakat ben mükemmel bir kızım"
And supergirls don't cry"
"Ve mükemmel olan kızlar ağlamaz"
And then she'd say, "It's alright
Ve ardından o "Tamam,her şey yolunda"
I got home late last night
"Dün gece eve geç geldim"
But I'm a supergirl
"Fakat mükemmel bir kızım"
And supergirls just fly"
"Ve mükemmel kızlar sadece uçar"
And then she'd say
Ve ardından o söyler
That nothing can go wrong
Hiçbir şey ters gidemez
When you're in love
Aşık olduğunda
What can go wrong?
Ne yanlış olabilir ki?
Then she'd laugh
Ardından o güler
The night time into day
Gündüzden geceye
Pushing her fear further long
Korkusu tüm gün devam eder
And then she'd shout down the line
Ve ardından o bağırır
Tell me she's got no more time
Bana onun daha fazla vaktinin olmadığını söyle
'Cause she's a supergirl
Çünkü o mükemmel bir kız
And supergirls don't hide
Ve mükemmel olan kızlar saklanmaz
And then she'd scream in my face
Ve ardından yüzüme karşı bağırır
Tell me to leave, leave this place
Bana ayrıldığımızı ve bu evden defolmamı söyler
'Cause she's a supergirl
Çünkü o mükemmel bir kız
And supergirls just fly
Ve mükemmel olan kızlar sadece uçar
Yes, she's a supergirl, a supergirl
Evet,o mükemmel bir kız
She's sewing seeds, she's burning trees
O tohumları da diker,ağaçları da yakar
Anna Naklab – Super Girl Dinle

1/Yorum Yaz/Yorumlar

  1. klipteki 2 kızın arasındaki konuşmayıda çevirin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski