Kırgın Çiçekler Çalan Şarkı Mektup Yazdım Acele Sözleri Klibi

Atv sevilen dizilerinden Kırgın Çiçekler Songül mektup okurken çalan şarkı Mektup yazdım acele diye başlayan şarkı ismi mektup. Kırgın Çiçekler son bölümde çalan şarkı sevilen Karadeniz şarkısını Apolas Lermi seslendirmekte. Kırgın çiçekler Songül babasından gelen mektubu okurken çalan duygusal şarkı Mektup sözleri ve klibi yazımızın devamında...

Kırgın Çiçekler Çalan Şarkı Mektup Yazdım Acele (Mektup) Sözleri

Mektup yazdım acele da,oku oku hecele
Mektup bendendur yarum da at koynuna gecele
Mektup yazdum sevdama,okusun heceleri
Geleceğum akluna da cuma geceleri
Getur beni akluna da cuma geceleri

Mektubumun uçları da bağlamadur bağlama
Ben yazarken ağladum da,sen okurken ağlama
Mektup yazdum sevdama,okusun heceleri
Geleceğum akluna da cuma geceleri
Getur beni akluna da cuma geceleri
 
Mektup yazdum kış idi da,kalemum gümüş idi
Okuyan incinmesun da,yüreğum yanmiş idi
Mektup yazdum sevdama,okusun heceleri
Geleceğum akluna da cuma geceleri
Getur beni akluna da cuma geceleri  


Kırgın Çiçekler Çalan Şarkı Mektup Yazdım Acele 
 

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski