Periscope Bilgisayardan Nasıl izlenir Periscope izle

Son zamanların popüler uygulaması Periscope. Periscope bilgisayardan nasıl izlenir? Periscope izle. Popüler canlı yayın uygulması Periscope twitter mühendisleri tarafından gelişrilmiş bir uygulama. Artık herkes Periscope ile canlı olarak yayın yapmakta ve ülkemizde çok rağbet görmekte.

Periscope Bilgisayardan Nasıl izlenir ?
Periscope sadece android ve ios uygulaması ile cepten izlenebilmekte. Biz bu yazımızda periscope bilgisardan nasıl izlenir ? bunu anlatacağız.
  1. BlueStacks adlı programı buradan indirin. (14 Megabayt civarında bir boyutu var)
  2. İnen programı çalıştırın ve yönergeleri takip ederek bilgisayarınıza kurun.
  3. Artık bilgisayarınızı Android’e dönüştürdünüz
  4. Şimdi programa girin ve Google kullanıcı hesabınızla giriş yapın.
  5. Google Play’den Periscope’u indirin.
  6. Google Play’den Periscope inerken hata verdiyse buradan programın apk dosyasını indirin ve inen dosyayı Bluestacks adlı program ile çift tıklayarak açın. Otomatik kurulacaktır.
  7. Bluestacks’e girin ve Periscope uygulamasını açarak Twitter ile giriş yapın
Artık bilgsayaranıza android  işletim sistemini kurmuş oldunuz. Bu uygulama sayesinde sadece periscope izlemek ile kalmayıp her türlü cepteki programları bilgisayarınızdan yapabileceksiniz.

Periscope kurulumu, izlenmesi vb. konularda sorularınızı bekliyoruz.

1/Yorum Yaz/Yorumlar

  1. bluestacks programını indirdim ve kurdum periscope yi de bu android programında indirdim ve heaabımı açtım ancak izlemek istediğim vanlı yayını tıkladığım zaman yayını oynatmıyor farklı canlı yayınlarınnda da denedim ancak sorun devam ediyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski