Beni Affet 3-4 Eylül Tüyoları Özeti Fragmanı

Sevilen dizi Beni Affet 3 eylül - 4 eylül özeti, tüyoları fragmanı. Beni Affet yeni bölüm Fragmanı, beni affet 4 Eylül neler Olacak, 3-4 eylül beni affet tüyoları, Beni Affet 797. bölüm fragmanı, beni affet 797. Bölüm Özeti tüyoları, beni affet yeni sezon 3 eylül neler olacak

Beni Affet dizisison bölümlerinde Tunç ölmüştü. Tunç’un sevgilisi Eylül bu ölümden sonra artık yaşaması için bir sebep kalmadığını düşünür ve kendini öldürmeye karar verir.Beni Affet Yeni Bölüm de Eylül’ün sevdikleri onu bu durumdan vazgeçirmek için ellerinden geleni yaparlar ancak Eylül çoktan karar vermiştir.

Beni Affet (3-4 Eylül) 797. 798. Bölüm Özeti Fragmanı Video

Beni Affet 797.Bölüm 3 Eylül Özeti Bir yandan Yaşanan sıkıntılarla uğraşan Cüneyt, Kemal’in içinde bulunduğu çıkmazları öğrenince ona destek olur. Kemal ise Tunç’un ölüm haberi ile sarsılır.

Beni Affet (3-4 Eylül) 797. 798. Bölüm Özeti Fragmanı video Geçirdiği ciddi operasyondan sonra hala uyanmayan Bahar’ın durumu ciddiyetini koruyor.

Beni Affet Yeni Bölüm Tüyoları Bahar her şeyden çok sevdiği kocası Kemal’in adını sayıklarken, onu kimsenin bulamayacağı bir yere götürmek isteyen Cesur ise Bahar’la birlikte mutlu bir gelecek düşlemektedir.

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski