Çilek Kokusu Çalan Şarkı Daima Küçük Bir Kız Gibi Sarıl Bana Şarkısı Sözleri

Sevilen dizi Çilek kokusu dizi müziklerini yayınlamaya devam ediyoruz. Çilek kokusu dizisinde çalan şarkı Daima Küçük Bir Kız Gibi Sarıl Bana sözleri yazımızın devamında. Çilek Kokusu dizi müzikleri dizi senaryosu, oyuncuları gibi çok beğenilmekte ve dinlenilmekte.

 

Çilek Kokusu Daima Küçük Bir Kız Gibi Sarıl Bana Şarkı Sözleri

Her şeyin ötesinde kaldım, kalakaldım…
Şaştığım, yanaştığım…
Güzel sözlerine değil, isimsiz gözlerine inandığım..
Hiç pişman olmayıp asla peşini bırakmadığım kadın
Her zaman bu kadar derin her zaman bu kadar benim,
Daima küçük bir kız gibi sarıl bana,
Al beni öp biraz, dokun sakin ve usulca,
İzin ver senin için yazılmış olmama
Gülümse Yeter Bana ..

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski