Beni Affet 795 - 796 Bölüm Özetleri Fragmanları ( 1-2 Eylül)

Sevilerek takip edilen Beni Affet 1-2 eylül bölümleri özeti, fragmanı. Yeni sezon Beni Affet 795 ve 796 bölüm özetleri, tüyoları, fragmanlarını yazımızın devamında bulabilirsiniz. Beni Affet dizisi yeni sezon tüyoları, özetlerini zaman zaman sitemizde yer vermeye devam edeceğiz.

Beni Affet 795. – 796 . bölüm tüyoları fragmanı 
Sait’in hain oyunları nedeni le Umut ve Leyla ayrılmış ve nihayetinde Sait hapishaneyi boylamıştı. Yaptığı bütün hain planlar ile foyası ortaya çıkan Nalan son planını devreye koydu ve Güneş bebeği öldürmeyi planlamıştı. Kahraman tunç ,Cüneyti kurtarmak için kurşunlara hede olmuştu ve ölerek diziden ayrılmıştı


Beni Affet 796 . bölüm özeti
  Kemal ve Bahar tarafından olaya baktığımızda olay tam bir karmaşaya dönmüştü. İnci’nin hamile olması ve Yusuf’un hasta olması, Bütün bunlardan haberi olmayan Bahar’ın intihar etmesi ve son karede Cesur’un Bahar’ı kaçırıp öldü süsü vermesi, sezon finalini akıllara kazıyan sahnelerdi.

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski