Tatlı Küçük Yalancılar Çalan Şarkı Küçük Sevgilim

Yeni dizilerden Tatlı küçük yalancılar dizisinde çalan şarkı küçük sevgilim. Tatlı Küçük yalancılar dizisinde çalan şarkı; benim küçük sevgilim sen bana neler yaptın böldün parça parça onlar bilmez onlar bilmez şarkısının ismi küçük sevgilim. Küçük sevgilim şarkısını Mor ve Ötesi seslendirmekte.


Mor Ve Ötesi Küçük Sevgilim Sözleri
Benim küçük sevgilim
sen bana neler yaptın
böldün parça parça
onlar bilmez onlar bilmez
bakarlar yüzüme
sanki yoksun gibi
sanki yalanmışız gibi

Benim küçük sevgilim

sen bana neler yaptın
kırdın defalarca
onlar bilmez onlar bilmez
vururlar yüzüme
sanki yoksun gibi
sanki yalanmışız gibi

Benim küçük sevgilim
ben sana neler yaptım
kızdım sayfalarca
onlar bilmez onlar bilmez
yakarlar canımı
sanki yoksun gibi
sanki yalanmışız gibi

Benim küçük sevgilim
sanki yalanmş qibiii
benim küçük sevqilim
sanki masalmış gibi... 
Mor ve Ötesi Benim Küçük Sevgilim Dinle

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski