Güneşin Kızları Ali'nin Söylediği Şarkı Ah Bu Ben

Yeni dizi Güneşin kızları çok beğenildi. Güneşin kızları 7. bölümde çalan şarkı. Güneşin kızları Ali'nin söylediği şarkı Ah bu ben şarkısı. Güneşin kızları dizisinde Ali'nin seslendirdiği ah bu ben şarkısı MFÖ'nün ah bu ben şarkısı. Ah bu ben şarkısı sözleri ve klibi yazımıza eklemiş bulunuyoruz.
AH BU BEN ŞARKI SÖZLERİ
Zor olsa da galiba dönüyorum sana
Gel dersen hemen
Çağırmazsan geçerken
Yerle gök arasında bir yerde
Sen beni tanımazsın
Severim de söylemem
Sen beni uzak sanırsın
Bilirim söz dinlemem
Ah bu ben kendimi nerelere koşsam
Saklansam bir yerlerde gizlice ağlasam
Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam
Çekilsem sahillere hayaller mi kursam
Zor olsa da galiba dönüyorum sana
Gel dersen hemen
Çağırmazsan geçerken
Yerle gök arasında bir yerde
Sen beni tanımazsın
Severim de söylemem
Sen beni uzak sanırsın
Bilirim söz dinlemem
Ah bu ben kendimi nerelere koşsam
Saklansam bir yerlerde gizlice ağlasam
Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam
Çekilsem sahillere hayaller mi kursam

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski