Dilek Balonu Nasıl Uçurulur Nerede Satılır

Son zamanlarda dilek balonu çılgınlığı devam ediyor. Dilek balonu nasıl uçurulur. Dilek balonu nerede satılır. Dilek balonu ve dilek feneri isimleri olarak anılan gerçekte Sky Lantern adında, Türkçemizde Dilek feneri anlamına gelen uçan balon dilek balonu nasıl uçurulur onu kısaca anlatalım istedik.

Kına gecesi için dilek feneri aramya başladım ama mahallede bulunmadığı gibi hiçbiryerde yoktu. İnternetten dilek feneri, dilek balonu araştırdığımda gitti gidiyor ve birkaç sitede satldığını gördüm. Bazıları 1.50 lira bazılar ise 5 - 10 lira fiyat biçmişler şaşırdım doğrusu. Araştırmalarım sonucu kaliteden kaynaklanan fiyat farkları oluşmuş olduğunu gördüm. Aslında heryere güvenemedim alışverişimi dilek feneri satış sitesi olan www.dilekfeneri.net sitesinden kapıda ödemeli istedim ve 1 gün sonra elime ulaşınca şaşırdım. Beklediğimden hızlı gelmişti.

Dilek balonu nasıl uçurulur?
Daha önceden dilek balonu uçurulması ile alakalı birkaç video izledim ve çok basit gözüküyordu. Ve ilk denememde dilek balonunu uçaramadım :( aldığım siteden uçururması ile bilgiler aldım. Aslında dilek balonu uçurmak kolaymış sadece yöntemini bilmek gerekiyormuş. Bu deneyimlerimi sizlerle paylaşma ihtiyacı duydum.
İlk önce dilek balonunu paketinden açarken dikkatli olmak gerekiyor. Dilek balonu kağıdı ince olduğundan yırtılabilir. Bu nedenle özenle açmamız gerekir. Sonra iç kısmını açmayınız. Rüzgarsız bir havada 1 kişi dilek balonu üstünden tutması diğer kişide alttaki çemberin ortasına dilek balonun mumunu takarak en az 2 köşesinden yakması gerekmekte. Ve zemine yakın bir şekilde yakıp içersinin sıcak hava dolmasını beklemelisiniz. Aşağıdaki kalpli dilek feneri uçurulma videosu sizlere yardımcı olacaktır.
Dilek balonu nasıl uçar?

dilek balonu nasıl uçurulur, dilek feneri nasıl uçurulur, dilek balonu nerede satılır, dilek feneri nerede satılır, dilek feneri satın al, dilek feneri, dilek balonu

1/Yorum Yaz/Yorumlar

  1. Ağustos ayında düğünüm var dilek feneri almak istiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir site var mı? Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski