Medcezir 76. Bölüm Çalan Şarkı Gel Gelinim Gönlüme Gel

Sevlen dizi Medcezir 76. bölümde çalan şarkı "Gel gelinim gönlüme gel" . Medcezir son bölümde Kenan Doğulu şarkısı olan gel gelinim gönlüme gel şarkısı ve şarkı sözleri yazımızın devamında bulabilirsiniz. Medcezir 76. Bölümde Yaman ve Mira balayında, Mira ve Yaman'ın şarkısı Kenan Doğulu'nun seslendirdiği Gelinim şarkısı.
 

Medcezir Kenan Doğulu  Gelinim Şarkısı Sözleri 
Sevgimi yücelttin 
Gülüşüme layıksın artık 
Gel bana var bana melodim 
Olacaksın gelinim 
Güneşimi hak ettin 
Sevgime layıksın artık 
Gökyüzü gözlüm uzan bana 
Seni ister kaderim 
Gel gelinim gönlüme gel 
Senden başka yar sevemem 
Gel gelinim sevgime ge
Bu yüreği başkası çözemez 
Sevgimi yücelttin gülüşüme layıksın artık 
Gel bana var bana melodim 
Olacaksın gelinim 
Güneşimi hak ettin 
Sevgime layıksın artık 
Gökyüzü gözlüm uzan bana 
Seni ister kaderim 
Gel gelinim gönlüme gel 
Senden başka yar sevemem 
Gel gelinim sevgime gel 
Bu yüreği başkası çözemez 
Telli duvaklı gelinlikler 
Görmedi hiç böyle taze 
Dualar ediyor bebekler 
Kavuşmalı bak bu bedenler 
Gel gelinim gönlüme gel 
Senden başka yar sevemem 
Gel gelinim sevgime gel 
Bu yüreği başkası çözemez



0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski