İşte Benim Stilim Çalan Şarkılar ( 4 Haziran)

Fenomen yarışma programı İşte Benim Stilim çalan şarkılar listesi. 4 Haziran İşte benim stilimde çalan şarkılar. İşte benim stilim yarışmasında popüler yabancı şarkılar ve müzikler çaldığından şarkı isimleri ve kim söylediği merak edilmekte. İşte benim stilim çalan şarkılar listesi 4 haziran

Bizde sizler için İşte benim stilimde çalan şarkıları araştırdık, bulduk ve yayınladık. İşte benim stilim yarışmacılarının podyum şarkıları hakkında bizlere sorabilirsiniz. Yalnız sorularınızı video linki ile alttaki yorum kısmına yazarsanız daha kolay bulabiliriz. Örneğin; 4 Haziran Sinem Umaş podyum şarkısı gibi.

4 Haziran İşte Benim Stilimde Çalan şarkılar
  • Zeynep Karaca podyum şarkısı Riff Cohen J'aime
  • Sinem Umaş podyum şarkısı; Mazjor Lazer - Lean On
  • Ezgi Ünal podyum şarkısı; Егор Крид - Самая Самая
  • Gülşah Yılmaz podyum şarkısı; Pitbull Rain over me
 

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski