Gülşen Parti Kur Oy Verelim Sözleri Klibi

Gülşen 2015 yeni albümündeki yeni şarkısı Parti kur oy verelim. Bu yıl seçimlerin arefesinde Gülşen parti kur oy verelim şarkısı çok dikkat çekti. Gülşen parti kur oy verelim şarkı sözleri ve klibi yazımızın devamında.
Gülşen Parti Kur Oy Verelim Sözleri
Var Benimde Makul Sebeplerim
Anlatsam Aklın Durur
Kimseye Bakma Fazla Yanaşma
Aman Aman Şeytan Doldurur
Daha iyi Şeyler Var Hayatta Diyorlar Ne Ki Onlar
Ben Sana Ben Sana Fanatik Oldum
Beş Vakit Dua Ediyorum
Okuyup Okuyup Üflüyorum
Bir Baktın Diye Sevindirik Oldum
Parti Kur Oy Vereyim
Alayına Ayar Çekeyim
Aç Kapını Gireyim
Niyetim Belli
Talip Çok Söyleyeyim
Ama Ben Senle Evleneyim
Gönüllü Askerinim
Silahım Belli

Gülşen Parti Kur Oy Verelim Dinle
[post_ad]
 

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski