Unutma beni Haziranda Final Yapıyor

Sevilen dizi Unutma beni ne zaman final yapacak, Unutma beni final mi yapıyor? Unutma beni dizisinden kötü haber var. Unutma beni haziran atında final yapacak. Dolayısıyla önümüzdeki sezon Unutma beni dizisi devam etmeyecek.Unutma beni dizisi Facebook sayfasından yazdıkları paylaşım şu şekilde.
“Biz bu sezon final yaparak ekranlara veda edeceğiz; ancak dostluğumuz baki kalsın”
Unutma Beni neden bitiyor neden final yapıyor?
 Unutma Beni dizisi hiç bir zaman yüksek reyting oranlarını yakalayamadı; ancak yapımcısını ve kanalınıda hiç üzmedi. Sabit bir izleyici kitlesi vardı. Günlük dizi olaması sebebi ile reytingleri ne geriledi ne ilerledi. Unutma Beni dizisinin 15o0’lü bölümlerden birinde final yapacaını açıklaması ile Unutma Beni neden bitiyor sorusu gündeme geldi. Unutma Beni dizisi kendi eceli ile ölen nadir dizilerden biri oldu. Unutma Beni dizisinin bitmesinde senaryoda yaşanan sıkıntılar ve dizinin çok uzamış olması etkili olarak gösterilebilir.
[post_ad]

Sizleirn yorumu nedir?

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski