Teoman Napim Tabiatım Böyle Şarkı Sözleri

Şarkıcı Teoman Napim Tabiatım Böyle şarkısı ile sevenleri ile buluştu. Güzel bir şarkı olan Teoman Napim Tabiatım Böyle Şarkı Sözleri ve videosunu yazımızın devamında bulabilirsiniz.
[post_ad]
 Teoman Napim Tabiatım Böyle Şarkı Sözleri
Teoman - N'apim Tabiatım Böyle

Kapıları kaparım 
Ardıma bakarım 
Hayatım böyledir 
Bir yol ararım 
Yanarım bir sigara gibi 
Küllerim dağılır 
Sönerim çünkü ateşim 
İzmarite dayanır 
N'apim, tabiatım böyle 

Vura vura dip oldum 
Ona buna dert oldum 
Yana yana söndüm çelindi gönlüm 
Yaşamadan öldüm 
Şişeleri açarım 
Alkole koşarım 
Bu bomboş dünyada 
Bir mana ararım 
İnsanlardan kaçarım 
Zor sorular sorarım 
Yaşamak için Bir neden ararım


Teoman Napim Tabiatım Böyle Dinle




Teoman Napim Tabiatım Böyle, Teoman Napim Tabiatım Böyle dinle, Teoman Napim Tabiatım Böyle sözleri, Teoman Napim Tabiatım Böyle şarkı sözleri

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski