Şebnem Ferah Şemsiyenin Altında Şarkı Sözleri

Şebnem Ferah yeni şarkısı Şemsiyenin altında sözleri ve klibini yazımızda bulabilirsiniz. Şebnem Ferah Şemsiyenin Altında Şarkı Sözler, 8 Saniye filminde çalan Şebnem Ferah  Şemsiyenin altında şarkısı ve sözleri

 
Şebnem Ferah Şemsiyenin Altında Sözleri

Seninle onunla
Bir gece rüyamda
Buluştuk konuştuk
Dinledi tüm dünya

Seninle onunla
Şemsiyenin altında
Buluştuk konuştuk
Dinledi yağmurda

Bu gece tüm dünya
Aynı rüyayı gördü
O gece tüm dünya
Aynı duayı etti

Sen beni anlasan
Bende seni
Sen beni dinlesen
Bende seni

Gökkuşağı altında
Korkuların üstünde
Sen beni affet
Bende seni

Seninle onunla
Dünyanın sonunda
Buluştuk barıştık
Dinledi zamanda

O geceden sonra
Aynı rüyayı gördük
O geceden sonra
Aynı şarkıyı duyduk

Sen beni anlsasan
Bende seni
Sen beni dinlesen
Bende seni

Daha çok parçalanmadan
Daha çok ruh kaybolmadan
Sen beni affet
Bende seni

Seninle onunla
Dün gece rüyamda
Buluştuk sarıldık
Gördü tüm dünya

Şebnem Ferah Şemsiyenin Altında Dinle


0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski