Medcezir 67. Bölümde Çalan Şarkılar

Medcezir dizisinde çalan şarkıları sizlere tanıtmaya devam ediyoruz. Medcezir 67. bölümde çalan şarkıları sizler için biraraya topladık.


Yaman ve Mira evde yemek hazırlarken dinledikleri yabancı şarkının ismi ise; Amphibious Zoo Music - Say It . Yaman ve Mira'nın romantik dansında arka planda sahne alan grup Yol Project grubuydu. Yol Project grubu "Sonuna Kadar" parçalarıyla Medcezir dizisine konuk oldular. Sonuna Kadar şarkısının söz ve müziği Orçun Açabey'e ait. Ayrıca Medcezir'in son sahnesinde çalan şarkı ise, Yaman'ın Mira için yazıp bestelediği "Kuyruklu Yıldız" şarkıydı. Yaman'ın bestelediği şarkıyı Yol Project seslendirdi.
[post_ad]
Yol Project - Sonuna Kadar Şarkı Sözleri;
 Neydim Diye Sordum Yine Kendi Kendime
 Duygularım Nedenlerim Tüm Hayallerim
Senden Öncesi Tüm Yaşamlarım Neydi Aldandığım
Çok Geride Kaldı Artık Acı Yanlızlığım
Susuz Olur Aşsız Olur Aşksız Olmaz Asla
Duymaz Oldum Görmez Oldum Teslimim Sana
Sonuna Kadar, Sonuna Kadar
Sonuna Kadar, Sonuna Kadar
Neydim Diye Sordum Yine
 Kendi Kendime Duygularım Nedenlerim
Tüm Hayallerim Senden Öncesi Tüm Yaşamlarım
Neydi Aldandığım Çok Geride Kaldı Artık Acı
Yanlızlığım Susuz Olur Aşsız Olur Aşksız Olmaz Asla
Duymaz Oldum Görmez Oldum Teslimim Sana Sonuna Kadar,
Sonuna Kadar Sonuna Kadar,
 Sonuna Kadar

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski