Gamze Topuz Boşanıyor mu? Gamze Topuz Kimdir

Gamze Topuz Kimdir? gamze Topuz Biyografisi. Gamze Topuz bilindiği üzere Ümit Kantarcılar ile evli. Son gelen haberlere göre Gamze Topuz, Ümit Kantarcılar çifti boşanıyor. Gamze Topuz boşanıyor mu? Önceki yıl evlenen Gamze Topuz ve Ümit kantarcılar'ın Mart ayında bşr kızları oldu.
[post_ad]
Gamze Topuz Kimdir; Gamze Topuz adana 1983 doğumlu, Bilgi Ünüversitesi Tv Gazetecilik bölümü mezunu.

Gamze Topuz, ayrılık iddialarıyla ilgili sorular üzerine şöyle konuştu; "Evet, 10 gündür ayrıyız. Ama bu konular hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Ümit'e sorun. Ben çocuğumla uğraşıyorum. Zor bir hamilelikten sonra, sorunlu bir lohusa dönemim oldu. Bebeğimin 40'ı daha yeni çıktı. Zorlu bir süreçten geçiyorum. Zaten çocuğum bütün günümü alıyor, bir de bunlarla uğraşmak istemiyorum."

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski