Beni Affet Dizisinde Çalan Şarkı Ben Bir Selvi Boylu Yardan Ayrıldım

Beni Affet dizisinde çalan şarkı Ben bir selbi boylu yardan ayrıldım şarkısı ve sözleri. Sevilen dizi Beni Affet 23 Nisan bölümünde Leyla Ben bir selvi boylu yardan ayrıldım şarkısını seslendiriyor. Şarkıyı gerçekte Zara seslendirmekte Zara Değmen benim gamlı yaşlı gönlüme şarkısı.

[post_ad]
Deymen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme  Şarkı Sözleri
Deymen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme 
Ben Bir Selvi Boylu Yardan Ayrıldım 
Evvel Bağban İdim Dostun Bağında 
Talan Vurdu Ayva Nardan Ayrıldım 
Kumru Gibi Gökyüzünde Dönende
 Baykuş Gibi Viran Yurda Konanda 
Çok Ağladım Ferhat Gibi Çöllerde 
Şirin Gibi Zülf-ü Yardan Ayrıldım 

Zara Ben Bir Selvi Boylu Yardan Ayrıldım  ( benim gamlı yaşlı gönlüme) şarkısı



0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski