24.04.2015 İşte Benim Stilim Kim Elendi?

24 Nisan işte benim stilim eleme gecesi günü, 24.04.2015 cuma işte benim stilim kim elendi? İşte benim stilimde eleme gecesi geldi çattı. 24 Nisan işte benim stilim eleme gecesinde bir yarışmacı daha yarışmaya ve hayallerine veda edecek. Bu akşam işte benim stilimden kim elenir?

24 Nisan cuma işte benim stilim eleme gecesinde bir yarışmacı hayallarine ve yarışmaya veda edecek. Linet'in konuk jüri olduğu İşte Benim Stilim eleme gecesinde konsept Yaza Merhaba Partisi olacak.
[post_ad]
 Ekranların en çok izlenen fenomen stil, moda yarışması işte benim stilim yeni bölüm (22 Nisan 2015). İşte benim stilim kıyafetleri, yarışmacıları, jürisi ve işte benim stilimde çalan şarkıları ile hergün takipcileri Tv8 ekranlarında yerlerini almaktalar.

İşte benim stilim eleme gecesinde kim elensin? Yorumlarınızı bekliyoruz....

İşte benim stilim 24 Nisan Cuma elenen isim Büşra Siral oldu

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski