Efsun [Ceren MORAY] O Hayat Benim'den neden ayrıldı?

Efsun [Ceren MORAY] O Hayat Benim'den neden ayrıldı? Efsun [Ceren MORAY] öldü mü? Neden ayrılıyor? Sevilen dizi O Hayat benim 54. fragmanında Efsunun ölüm sahnesi çekilmesi akıllara Efsun diziden ayrılıyor mu? sorusunu akıllara getirdi.
O hayat benim dizisi sevilen karakteri Efsun diziden ayrılacak mı? Hemen cevaplayalım; O hayat dizisi son fragmanında Efsun'un ölüm sahnesi yer alıyor ama Efsun ölmeyecek. Efsun (Ceren Moray) diziye devam edecek. Sonraki O hayat benim dizisinde Efsun karakterini dizide görmeye devam edeceğiz.
[post_ad]



Efsun O Hayat Benim dizisinden neden ayrıldı?,Ceren Moray O Hayat Benim dizisinden neden ayrıldı?,Ceren MORAY O Hayat Benim dizisine geri dönecek mi?, Efsun O Hayat Benim dizisine geri dönecek mi, Efsun öldü mü ölecek mi, o hayat benim efsun öldü mü, o hayat benim efsun ölecek mi

0/Yorum Yaz/Yorumlar

Daha yeni Daha eski